Zdjęcia obrotowe 360° - 3D

Klienci dokonujący zakupów poza Internetem, w sklepach stacjonarnych, mają to do siebie, że odczuwają potrzebę obejrzenia wybranego produktu z każdej strony i jeśli to możliwe, dotknięcia go. Niestety, klienci, którzy pragną nabyć towar drogą internetową, nie mają możliwości zrobienia ani jednego, ani drugiego. Na szczęście nowoczesne technologie umożliwiają dziś klientom drogi maksymalnego i w pełni interaktywnego zapoznania się z wybranym produktem. W jakiej formie?

Szansę taką oferuje fotografia obrotowa 360 stopni 3D, która z ogromną dokładnością prezentuje potencjalnym nabywcom towar z każdej strony tak, aby mieli oni pełny obraz tego, jak dana rzecz wygląda w rzeczywistości. W dzisiejszych czasach jest ona już standardem, jeżeli chodzi o nowoczesny e-commerce. Metoda ta nadaje się zarówno do tworzenia prezentacji zarówno małych produktów, jak i tych wielkogabarytowych. Zdjęcia tego typu wykonuje się przy użyciu specjalistycznego sprzętu i w dobrych rękach, gwarantuje on doskonałe efekty.

Zdjęcia produktów

W dzisiejszych czasach świat handlu i powiązanej z nim ściśle reklamy nie jest w stanie obejść się bez profesjonalnej fotografii produktowej. W końcu niezaprzeczalną prawdą jest to, że ludzie kupują przede wszystkim nie rozumem, lecz oczami, co w praktyce przenosi się na to, że każda firma musi wszystkie swoje produkty pokazywać od jak najlepszej strony.

Właściwie wykonane zdjęcia, które przedstawiają wszystkie pozytywne cechy towaru same w sobie stanowią więcej niż połowę drogi do jego sprzedaży. Żaden klient przecież nie zainteresuje się czymś, co nie zostanie mu przedstawione w atrakcyjny i przyciągający uwagę sposób. Dlatego też samodzielnie i amatorsko wykonane zdjęcia to stanowczo za mało, aby osiągnąć sukces i zyski.

Produkty sfotografowane profesjonalne zawsze sprawiają wrażenie bardziej prestiżowych, co pozytywnie wpływa na ich wstępną ocenę w oczach klienta. Powierz swoje towary w ręce zawodowców, którzy wyciągną z nich to, co najlepsze. To najlepsza z możliwych reklamowych inwestycji.

Zobacz nasz cennik zdjęć produktowych

Celem zdjęć produktowych jest takie przedstawienie produktu, aby wywoływać chęć jego posiadania. Takie fotografie zazwyczaj umieszcza się w sklepach internetowych oraz internetowych galeriach, gdzie przedstawiona jest oferta firmy. Profesjonalnie wykonana fotografia poglądowa produktu w znacznym stopniu przekłada się na lepsze wyniki jego sprzedaży.

Sprawdź przykłady profesjonalnych zdjęć produktów

kupujemy oczami

Dlaczego Allegro wymaga od 1 lipca 2016r. profesjonalnych zdjęć sprzedawanych produktów?

Najpopularniejszy w Polsce serwis aukcyjny, Allegro, cały czas ewoluuje, aby maksymalnie i w jak najbardziej trafny sposób odpowiadać na wymagania i oczekiwania jego użytkowników. Jest to całkowicie zrozumiały ruch, jednakże w praktyce wiąże się to z tym, że ewoluować muszą także działający za pośrednictwem tego serwisu sprzedawcy internetowi, którzy muszą dostosowywać się do zmieniających się standardów.

Niedawno Allegro postanowiło „wziąć na tapetę” kwestię zdjęć, gdyż, jak można się domyślić, są one bardzo ważne dla klientów, a często ich jakość pozostawiała bardzo wiele do życzenia. Od lipca 2016 roku sprzedawcy muszą zacząć dostosowywać swoje oferty do nowych wymogów: umieszczane fotografie nowych produktów muszą znajdować się na białym, niezakłóconym tle, pozbawionym dodatkowo logotypów i jakichkolwiek informacji tekstowych. Zaleca się także używanie zdjęć jak najwyższej rozdzielczości. Od lutego 2017 roku sprzedający będą mogli zamieszczać już wyłącznie zdjęcia, które zgodne są ze wszystkimi nowymi wymogami.

Jak stworzyć komórką ładne zdjęcia produktowe?

Wbrew pozorom, stworzenie dobrych zdjęć na aukcję za pomocą smartfona jest jak najbardziej możliwe. Co więcej, nie trzeba wcale znajdować się w posiadaniu najnowszego flagowca za ciężkie pieniądze, żeby móc wykonać wartościowe zdjęcia dla przedmiotów, które planujemy sprzedać. Ciężko faktycznie byłoby to zrobić aparatem z minionej epoki, ale na potrzeby tego artykułu przyjmijmy, że większość z nas posiada przeciętnego smartfona, ponieważ taki absolutnie wystarczy.

Wykonując zdjęcie na potrzeby aukcji, należy kontrolować tło. Oznacza to, że musi ono być pozbawione zbędnych dodatków i najlepiej, żeby było białe – wystarczy posłużyć się zwykłymi kartkami w formacie A3. Drugą kluczową sprawą jest światło. Najlepsze rezultaty daje światło naturalne, lepiej więc odpuścić sobie lampki biurkowe czy lampę błyskową telefonu. Kolejna istotna rzecz to kadrowanie. Oferowany przez nas obiekt powinien zajmować większość kadru. Dobrze jest także wykonać kilka zdjęć makro, dotyczących detali, które najprawdopodobniej zainteresują klientów.

Zwiększenie sprzedaży dzięki profesjonalnym zdjęciom produktów

W dzisiejszych czasach niejednokrotnie od sprzedawanego przez nas produktu i jego cech ważniejsza okazuje się forma jego promocji, jeżeli chodzi o skuteczność sprzedaży w internecie. Jako kupujący sami zapewne doskonale zdajemy sobie sprawę z tego, że produkt zaprezentowany na zdjęciach dokładniej i ciekawiej bardziej nas zaintryguje aniżeli taki, który położono byle gdzie i któremu wykonano zdjęcia byle jak. Dlatego też w roli sprzedawców sami powinniśmy zadbać o to, aby przedstawić naszym klientom możliwie najdokładniejsze i najlepiej oświetlone zdjęcia, czego często zwyczajnie nie da się uzyskać w domowych warunkach.

Inwestycja w profesjonalną fotografię produktową w ostatecznym rozrachunku zwiększy nasze dochody, ponieważ ludzie zaczną o wiele chętniej wybierać nasze produkty z tego względu, że z perspektywy wizualnej będą one dla nich najbardziej atrakcyjne. Ponadto, profesjonalnie wykonane zdjęcia zwiększają zaufanie klienta do sprzedawcy i sprawiają, że produkt prezentuje się o wiele bardziej prestiżowo.

Retusz zdjęć biżuterii - porady

Biżuteria stanowi spore wyzwanie nawet dla profesjonalnych fotografów. Wiąże się to z tym, że z reguły są to przedmioty niewielkie, których detale należy zaprezentować z ogromną dokładnością. Często powoduje to, że nie wystarczy zrobić jednego zdjęcia, ponieważ nie będzie ono w stanie objąć całości przedmiotu z dostateczną ostrością na całej jego powierzchni. Zdjęcia te należy następnie złączyć w programie graficznym umożliwiającym pracę z warstwami. Aby je jednakże właściwie wykonać, należy ustawić ekspozycję, przysłonę oraz postawić aparat na statywie i zrealizować zdjęcia, nie przestawiając go.

Używając wybranego programu, należy wykorzystać narzędzia do wyrównywania warstw, odnosząc się ostrych fragmentów fotografii. Na koniec trzeba z każdego zdjęcia usunąć te obszary, które są nieostre, co najlepiej uczynić za pomocą masek obrazu. Zajmując się fotografowaniem biżuterii, należy także pamiętać o tym, że fotografuje się ją na białym tle, aby uniknąć odbijania się światła i odblasków. Jeśli zależy nam na kolorowym tle, to dodajemy je cyfrowo dopiero na etapie postprodukcji.

Mam już zdjęcia produktów... Gdzie je teraz sprzedawać?

W momencie, kiedy posiadamy już nie tylko przeznaczone na sprzedaż produkty, ale także znajdujemy się w posiadaniu ich atrakcyjnych zdjęć, możemy zacząć bardzo poważnie myśleć o tym, gdzie w internecie możemy zacząć je sprzedawać, żeby dotrzeć do jak największej liczby potencjalnych klientów. Większości ludzi zapewne w pierwszej kolejności przyjdzie na myśl założenie własnego sklepu internetowego. Biorąc jednakże pod uwagę ogrom konkurencji na rynku, to może się okazać kiepskim rozwiązaniem.

Warto zatem wykorzystać inne kanały sprzedaży, które cieszą się ogromną popularnością. Na przykład słynny serwis Allegro. Korzystanie z niego wiąże się z ponoszeniem pewnych kosztów, lecz mogą się one nam bardzo szybko zwrócić. Na analogicznej zasadzie działa także Amazon. Warto wykorzystać także portal OLX oraz wszelkie dostępne nam portale społecznościowe takie, jak Instagram czy Facebook. Najlepiej jest jednakże wykorzystać wszystkie te opcje, bowiem w dzisiejszych czasach to wielokanałowość i mobilność stanowią klucz do sukcesu.

Galeria zdjęć produktowych

Fotografia produktowa stanowi specjalność naszej firmy. Tematem tym zajmujemy się z pasją, kreatywnością i profesjonalizmem. Ponieważ w sposób oczywisty jest to związane z charakterem naszej pracy, rozumiemy doskonale, że obrazy mówią o wiele więcej niż zdolne są przekazać słowa. Dlatego też, zamiast wyłącznie opowiadać o swojej zawodowej działalności, wolimy po prostu pokazać Państwu jej owoce, aby przedstawić autentyczne powody przekonujące do nawiązania współpracy właśnie z nami.

W poniższej galerii zdjęć w ramach zachęty ukazujemy wybrane fotografie z długiej listy dotychczasowo zrealizowanych przez nas zleceń. Staramy się, aby nasza galeria była różnorodna i przedstawiała wszystkie możliwe wariacje na temat sztuki prawidłowego i zarazem interesującego fotografowania produktów. Wierzymy, że fotografia produktowa ma wiele oblicz i pragniemy ukazać Państwu je wszystkie. Mamy jednocześnie nadzieję, że sprawią one, iż zainteresują się Państwo właśnie naszą ofertą i zapragną Państwo skorzystać z naszych umiejętności w tym zakresie.

 

 

Zobacz nasz cennik zdjęć produktowych

Galeria zdjęć obrotowych

Najbardziej realistyczną formą przedstawiania produktów klientom w dzisiejszych czasach, jeżeli chodzi o świat e-commerce, zdecydowanie jest fotografia obrotowa 360. Pozwala ona potencjalnym nabywcom zapoznać się w interaktywny i swobodny sposób z wybranymi przez nich towarami i lepiej poznać najbardziej interesujące ich cechy w formie porównywalnej z możliwością obejrzenia ich „na żywo”. Klienci z pewnością docenią takie udogodnienie, które w gruncie rzeczy powinno być już standardem dla wszystkich działających na rynku sklepów internetowych. Żadna inna forma prezentacji towaru nie jest równie skuteczna.

Jeżeli zastanawiają się Państwo nad tym, jak takie trójwymiarowe prezentacje wyglądają i funkcjonują, poniżej prezentujemy autentyczne przykłady dotychczasowo zrealizowanych przez nasz zespół profesjonalnych prezentacji trójwymiarowych produktów z różnorodnych branż. Pozwolą one Państwu podjąć decyzję o tym czy zrealizowanie tego rodzaju sesji dla Państwa produktów jest właściwym krokiem biznesowym. My głęboko wierzymy, że tak.

Galeria retuszu zdjęć

W dzisiejszych czasach retuszowanie zdjęć jest już standardem. Z każdej strony każdego dnia otaczają nas tysiące obrazów i najprawdopodobniej każdy z nich został poddany profesjonalnej obróbce w celu przykucia uwagi, zwiększenia zainteresowania produktem i wywołania potrzeby posiadania danego obiektu u maksymalnej liczby potencjalnych nabywców. Dobry retusz to taki, którego efektów klient nie widzi. Polega na sztucznym stworzeniu wrażenia „naturalności”. Musi podkreślać zalety produktu, a jego niedoskonałości delikatnie kamuflować. Zajmując się tym zagadnieniem, domyślnie działamy tak, aby oferować w efekcie końcowym fotografie, które spełniają zaktualizowane wymogi serwisu Allegro, gdyż wiemy, że wielu naszych klientów prowadzi tam aktywną sprzedaż swoich towarów.

Znamy zarówno potrzeby rynku, jak i perspektywę konsumentów i poddając fotografie obróbce, wykorzystujemy swoją wiedzę w praktyce. W poniższej galerii znajduje się próbka naszych umiejętności, której celem jest zainteresowanie Państwa współpracą z naszą firmą.

  • 1a
  • 1b

  • 2a
  • 2b

  • 3a
  • 3b

  • 4a
  • 4b

  • shoes
  • shoes2

  • but01retusz
  • but02retusz

Galeria fotomontaży

Zajmujemy się wieloma gałęziami fotografii. Wysoki poziom umiejętności zawodowych oraz żywe zainteresowanie sztuką, designem i trendami w połączeniu z talentem i wytężoną pracą pozwalają nam na to, aby skutecznie zajmować się także twórczą edycją zdjęć, czyli fotomontażem. Posiadamy ogromne doświadczenie z pracą z programami do edycji zdjęć i wiemy, jak robić z nich doskonały użytek. Znamy się także na świecie reklamy i jesteśmy świadomi dokonujących się w nim zmian, do których z łatwością potrafimy się dostosować.

Staramy się działać tak, żeby zawsze oferować wytwory maksymalnie zgodne z oczekiwaniami i wytycznymi naszych klientów. Pragniemy pokazać, że pozytywnie odróżniamy się od konkurencji i że stać nas na bardzo wiele z kreatorskiego punktu widzenia. Z dumą prezentujemy Państwu selekcję naszych dokonań w tym zakresie i mamy nadzieję, że spotkają się one z Państwa zainteresowaniem, które zaowocuje chęcią nawiązania z nami współpracy, której rezultaty wzbudzą Państwa zachwyt i satysfakcję.