PackShot

Packshot stanowi pojęcie odnoszące się do tej części prezentacji produktu (w formie statycznej bądź interaktywnej), która związana jest z ukazywaniem konsumentom opakowania w sposób, który będzie jednocześnie atrakcyjny i pozostający w granicach względnie realistycznego odwzorowania, gdyż karalne jest wprowadzanie konsumentów w błąd. Są one podstawą nie tylko e-commerce, ale świata reklamy w ogóle. Packshoty nie są zwykłymi fotografiami produktu, realizowanymi z użyciem drogiego sprzętu. Wymagają one odpowiedniego oświetlenia, sprzętu fotograficznego i pewnego stopnia obróbki na etapie postprodukcji, podkreślającej najbardziej pożądane cechy reklamowanego produktu.

Najczęściej packshoty realizuje się na białym tle, co po pierwsze ułatwia ekspozycję produktu, a po drugie upraszcza późniejszą obróbkę w celu dalszej eksploatacji materiałów reklamowych. Profesjonalnie zajmujemy się tą dziedziną fotografii, realizując zarówno packshoty statyczne, jak i interaktywne, trójwymiarowe prezentacje towarów.